جمع آوری تابلوهای مزاحم با هدف زیبا سازی سطح شهر صفادشت

https://safadasht.ir/?p=10815

مسول خدمات شهری شهرداری صفادشت گفت: به منظور حذف زواید بصری ناشی از نصب تابلوهای بدون مجوز در سطح شهر، این تابلوها جمع‌آوری می‌شوند.
45

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت با توجه به اخطارهای مکرر  ماموران واحد تخلفات و سد معبر شهرداری صفادشت متاسفانه برخی از کسبه و صاحبان واحدی های صنفی بدون مجوز شهرداری اقدام به نصب بنر ، تابلوی تبلیغاتی  و تجاوز به حریم پیاده رو می کنند که این اقدام علاوه بر اخلال در عبور و مرور و خدشه به منظر زیبایی شهر، موجب تضییع حقوق دیگران می‌شوند.

براساس ماده ۵۵ قانون شهرداری ها ایجاد خیابان ها، کوچه ها ومیدانها و همچنین گسترش و توسعه معابر از وظایف شهرداری است و مطابق تبصره ۱ بند ۲ همین ماده جلوگیری از سد معبر توسط واحد های صنفی بر عهده شهرداری گذاشته شده است وشهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد نمودن معابر و اماکن مذکور به وسیله مامورین خود راسا اقدام نماید.

بند ۲۰ ماده ۵۵ اصلاحی قانون شهرداری ها سد معابر عمومی واشغال پیاده روها و استفاده غیر مجاز از میدان ها ،پارک ها و باغ های عمومی برای کسب وسکونت را ممنوع اعلام کرده است.

کریمی با اشاره به اهداف این طرح در راستای جمع آوری تابلوهای آلاینده دیداری افزود :در همین راستا ماموران اجرایی سد معبر شهرداری صفادشت  نسبت به رفع موانع، جمع آوری این تابلوها و بنرهای غیر مجاز از سطح شهر  اقدام کردند..

مسول حوزه خدمات شهری شهرداری صفادشت با اشاره به آغاز سال نو و آماده باش نیروهای خدمات شهر در اجرای طرح استقبال از بهار افزود : در مرحله اول اجرای این طرح که از ۲۰ بهمن در محدوده محله نصیراباد  آغاز شده و تا چهارراه حصارطهماسب ادامه داشته در دو طرف مسیر پاکسازی شده است .

شایان ذکر است  نصب انواع تابلوهای غیرمجاز و بدون مجوز و همچنین تراکت، پوستر و اطلاعیه بر روی دیوارها مغایر با قوانین بوده  و در صورت مشاهده  موارد مذکور  شهرداری در راستای وظایف و اختیارات قانونی برخورد قاطع می نماید و همچنین شهروندانی که نیاز  به نصب بنر و پلاکارد و موارد مشابه تبلیغات محیطی دارند  می توانند با مراجعه به حوزه خدمات شهری شهرداری صفادشت مجوز لازم را اخذ نمایند.

 

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir